Pobaltí a Petrohrad očima českého turisty – CESTA (část 2.) - předpověď počasí v destinaci
17.1.2025 - Pátek
22:00
|
1,7°C
|
Vítr: 6.61m/s | |
Tlak: 1027hPa | |
Vlhkost: 100% | |
Oblačnost: 100% | |
Srážky [3h]: beze srážek |
18.1.2025 - Sobota
01:00
|
2,6°C
|
Vítr: 8.03m/s | |
Tlak: 1027hPa | |
Vlhkost: 97% | |
Oblačnost: 100% | |
Srážky [3h]: beze srážek |
04:00
|
3,6°C
|
Vítr: 7.26m/s | |
Tlak: 1025hPa | |
Vlhkost: 92% | |
Oblačnost: 100% | |
Srážky [3h]: beze srážek |
07:00
|
4,5°C
|
Vítr: 6.07m/s | |
Tlak: 1025hPa | |
Vlhkost: 91% | |
Oblačnost: 100% | |
Srážky [3h]: beze srážek |
10:00
|
4,9°C
|
Vítr: 5.8m/s | |
Tlak: 1026hPa | |
Vlhkost: 88% | |
Oblačnost: 100% | |
Srážky [3h]: beze srážek |
13:00
|
5,8°C
|
Vítr: 5.3m/s | |
Tlak: 1026hPa | |
Vlhkost: 82% | |
Oblačnost: 100% | |
Srážky [3h]: beze srážek |
16:00
|
4,2°C
|
Vítr: 4.88m/s | |
Tlak: 1026hPa | |
Vlhkost: 94% | |
Oblačnost: 23% | |
Srážky [3h]: beze srážek |
19:00
|
3,4°C
|
Vítr: 4.5m/s | |
Tlak: 1027hPa | |
Vlhkost: 94% | |
Oblačnost: 28% | |
Srážky [3h]: beze srážek |
22:00
|
2,6°C
|
Vítr: 3.41m/s | |
Tlak: 1027hPa | |
Vlhkost: 95% | |
Oblačnost: 70% | |
Srážky [3h]: beze srážek |
19.1.2025 - Neděle
01:00
|
2,9°C
|
Vítr: 3.62m/s | |
Tlak: 1027hPa | |
Vlhkost: 91% | |
Oblačnost: 57% | |
Srážky [3h]: beze srážek |
04:00
|
4,5°C
|
Vítr: 4.87m/s | |
Tlak: 1026hPa | |
Vlhkost: 85% | |
Oblačnost: 76% | |
Srážky [3h]: beze srážek |
07:00
|
3,5°C
|
Vítr: 3.14m/s | |
Tlak: 1026hPa | |
Vlhkost: 96% | |
Oblačnost: 87% | |
Srážky [3h]: beze srážek |
10:00
|
4,5°C
|
Vítr: 4m/s | |
Tlak: 1026hPa | |
Vlhkost: 92% | |
Oblačnost: 90% | |
Srážky [3h]: beze srážek |
13:00
|
5,4°C
|
Vítr: 3.85m/s | |
Tlak: 1025hPa | |
Vlhkost: 92% | |
Oblačnost: 95% | |
Srážky [3h]: beze srážek |
16:00
|
4,6°C
|
Vítr: 4.14m/s | |
Tlak: 1025hPa | |
Vlhkost: 95% | |
Oblačnost: 92% | |
Srážky [3h]: beze srážek |
19:00
|
4,0°C
|
Vítr: 4.02m/s | |
Tlak: 1024hPa | |
Vlhkost: 94% | |
Oblačnost: 80% | |
Srážky [3h]: beze srážek |
22:00
|
3,0°C
|
Vítr: 3.82m/s | |
Tlak: 1024hPa | |
Vlhkost: 94% | |
Oblačnost: 7% | |
Srážky [3h]: beze srážek |
20.1.2025 - Pondělí
01:00
|
2,4°C
|
Vítr: 3.54m/s | |
Tlak: 1024hPa | |
Vlhkost: 92% | |
Oblačnost: 4% | |
Srážky [3h]: beze srážek |
04:00
|
2,1°C
|
Vítr: 3.46m/s | |
Tlak: 1024hPa | |
Vlhkost: 90% | |
Oblačnost: 5% | |
Srážky [3h]: beze srážek |
07:00
|
2,1°C
|
Vítr: 3.19m/s | |
Tlak: 1023hPa | |
Vlhkost: 88% | |
Oblačnost: 4% | |
Srážky [3h]: beze srážek |
10:00
|
4,2°C
|
Vítr: 2.26m/s | |
Tlak: 1024hPa | |
Vlhkost: 84% | |
Oblačnost: 4% | |
Srážky [3h]: beze srážek |
13:00
|
6,7°C
|
Vítr: 2.76m/s | |
Tlak: 1022hPa | |
Vlhkost: 82% | |
Oblačnost: 18% | |
Srážky [3h]: beze srážek |
16:00
|
4,8°C
|
Vítr: 3.36m/s | |
Tlak: 1021hPa | |
Vlhkost: 89% | |
Oblačnost: 15% | |
Srážky [3h]: beze srážek |
19:00
|
3,7°C
|
Vítr: 3.68m/s | |
Tlak: 1020hPa | |
Vlhkost: 90% | |
Oblačnost: 40% | |
Srážky [3h]: beze srážek |
22:00
|
3,2°C
|
Vítr: 3.78m/s | |
Tlak: 1019hPa | |
Vlhkost: 90% | |
Oblačnost: 100% | |
Srážky [3h]: beze srážek |
21.1.2025 - Úterý
01:00
|
2,6°C
|
Vítr: 3.84m/s | |
Tlak: 1018hPa | |
Vlhkost: 88% | |
Oblačnost: 98% | |
Srážky [3h]: beze srážek |
04:00
|
2,1°C
|
Vítr: 3.42m/s | |
Tlak: 1016hPa | |
Vlhkost: 86% | |
Oblačnost: 100% | |
Srážky [3h]: beze srážek |
07:00
|
1,5°C
|
Vítr: 3.58m/s | |
Tlak: 1016hPa | |
Vlhkost: 87% | |
Oblačnost: 100% | |
Srážky [3h]: beze srážek |
10:00
|
2,4°C
|
Vítr: 3.74m/s | |
Tlak: 1016hPa | |
Vlhkost: 83% | |
Oblačnost: 100% | |
Srážky [3h]: beze srážek |
13:00
|
3,7°C
|
Vítr: 4.5m/s | |
Tlak: 1015hPa | |
Vlhkost: 76% | |
Oblačnost: 99% | |
Srážky [3h]: beze srážek |
3. den 9. 6. 2006, pátek Kaunas – Klaipéda – Kurská kosa (Neringa - Juodkranté, Pervalka, Preila, Nida) (vše LIT) Vstáváme v 6:00 a jdeme na snídani. Čekáme ve velké frontě u švédských stolů, protože hotel je zcela zaplněn turisty a všichni samozřejmě chtějí snídat co nejdříve. Proto také nevyrážíme v 7,45 ale až v 8:30. Předtím ještě čekáme, až se uvolní výtahy. Ze 4 výtahů jezdí totiž jenom 2. Ale jinak je hotel super. Vyjíždíme z Kaunasu směrem do Klaipédy, což je asi 250 km na...
Číst celý článek