Pobaltí a Petrohrad očima českého turisty – CESTA (část 2.) - předpověď počasí v destinaci
18.12.2024 - Středa
10:00
|
-2,2°C
|
Vítr: 1.88m/s | |
Tlak: 1017hPa | |
Vlhkost: 100% | |
Oblačnost: bez mraků | |
Srážky [3h]: beze srážek |
13:00
|
-0,6°C
|
Vítr: 3.15m/s | |
Tlak: 1016hPa | |
Vlhkost: 97% | |
Oblačnost: 25% | |
Srážky [3h]: beze srážek |
16:00
|
1,2°C
|
Vítr: 5.06m/s | |
Tlak: 1014hPa | |
Vlhkost: 97% | |
Oblačnost: 67% | |
Srážky [3h]: 0,86 mm |
19:00
|
4,3°C
|
Vítr: 6.55m/s | |
Tlak: 1008hPa | |
Vlhkost: 94% | |
Oblačnost: 100% | |
Srážky [3h]: 0,27 mm |
22:00
|
4,9°C
|
Vítr: 7.01m/s | |
Tlak: 1005hPa | |
Vlhkost: 88% | |
Oblačnost: 100% | |
Srážky [3h]: 0,22 mm |
19.12.2024 - Čtvrtek
01:00
|
5,9°C
|
Vítr: 6.69m/s | |
Tlak: 1003hPa | |
Vlhkost: 85% | |
Oblačnost: 100% | |
Srážky [3h]: 0,80 mm |
04:00
|
7,1°C
|
Vítr: 7.23m/s | |
Tlak: 1001hPa | |
Vlhkost: 87% | |
Oblačnost: 100% | |
Srážky [3h]: 0,19 mm |
07:00
|
8,2°C
|
Vítr: 8.14m/s | |
Tlak: 1001hPa | |
Vlhkost: 84% | |
Oblačnost: 100% | |
Srážky [3h]: beze srážek |
10:00
|
7,9°C
|
Vítr: 6.19m/s | |
Tlak: 1001hPa | |
Vlhkost: 87% | |
Oblačnost: 100% | |
Srážky [3h]: beze srážek |
13:00
|
7,8°C
|
Vítr: 6.21m/s | |
Tlak: 998hPa | |
Vlhkost: 87% | |
Oblačnost: 100% | |
Srážky [3h]: beze srážek |
16:00
|
8,1°C
|
Vítr: 7.46m/s | |
Tlak: 996hPa | |
Vlhkost: 83% | |
Oblačnost: 100% | |
Srážky [3h]: beze srážek |
19:00
|
7,7°C
|
Vítr: 8.42m/s | |
Tlak: 994hPa | |
Vlhkost: 87% | |
Oblačnost: 100% | |
Srážky [3h]: 1,23 mm |
22:00
|
8,1°C
|
Vítr: 7.03m/s | |
Tlak: 994hPa | |
Vlhkost: 88% | |
Oblačnost: 100% | |
Srážky [3h]: 0,21 mm |
20.12.2024 - Pátek
01:00
|
8,5°C
|
Vítr: 6.33m/s | |
Tlak: 994hPa | |
Vlhkost: 90% | |
Oblačnost: 100% | |
Srážky [3h]: beze srážek |
04:00
|
8,1°C
|
Vítr: 5.57m/s | |
Tlak: 994hPa | |
Vlhkost: 90% | |
Oblačnost: 100% | |
Srážky [3h]: beze srážek |
07:00
|
4,7°C
|
Vítr: 6.08m/s | |
Tlak: 998hPa | |
Vlhkost: 88% | |
Oblačnost: 100% | |
Srážky [3h]: 0,57 mm |
10:00
|
5,1°C
|
Vítr: 6.26m/s | |
Tlak: 999hPa | |
Vlhkost: 79% | |
Oblačnost: 100% | |
Srážky [3h]: beze srážek |
13:00
|
4,9°C
|
Vítr: 7.49m/s | |
Tlak: 1001hPa | |
Vlhkost: 73% | |
Oblačnost: 98% | |
Srážky [3h]: 0,11 mm |
16:00
|
4,0°C
|
Vítr: 7.88m/s | |
Tlak: 1002hPa | |
Vlhkost: 83% | |
Oblačnost: 99% | |
Srážky [3h]: beze srážek |
19:00
|
2,9°C
|
Vítr: 6.88m/s | |
Tlak: 1006hPa | |
Vlhkost: 77% | |
Oblačnost: 78% | |
Srážky [3h]: beze srážek |
22:00
|
2,1°C
|
Vítr: 6.73m/s | |
Tlak: 1008hPa | |
Vlhkost: 77% | |
Oblačnost: 24% | |
Srážky [3h]: beze srážek |
21.12.2024 - Sobota
01:00
|
0,4°C
|
Vítr: 3.7m/s | |
Tlak: 1011hPa | |
Vlhkost: 78% | |
Oblačnost: 15% | |
Srážky [3h]: beze srážek |
04:00
|
0,2°C
|
Vítr: 4.42m/s | |
Tlak: 1013hPa | |
Vlhkost: 86% | |
Oblačnost: 18% | |
Srážky [3h]: beze srážek |
07:00
|
0,3°C
|
Vítr: 4.19m/s | |
Tlak: 1014hPa | |
Vlhkost: 88% | |
Oblačnost: 12% | |
Srážky [3h]: beze srážek |
10:00
|
1,6°C
|
Vítr: 5.1m/s | |
Tlak: 1015hPa | |
Vlhkost: 89% | |
Oblačnost: 12% | |
Srážky [3h]: beze srážek |
13:00
|
2,0°C
|
Vítr: 6.58m/s | |
Tlak: 1014hPa | |
Vlhkost: 83% | |
Oblačnost: 44% | |
Srážky [3h]: beze srážek |
16:00
|
1,3°C
|
Vítr: 6.8m/s | |
Tlak: 1014hPa | |
Vlhkost: 83% | |
Oblačnost: 100% | |
Srážky [3h]: beze srážek |
19:00
|
1,3°C
|
Vítr: 7.22m/s | |
Tlak: 1012hPa | |
Vlhkost: 80% | |
Oblačnost: 93% | |
Srážky [3h]: beze srážek |
22:00
|
1,4°C
|
Vítr: 6.77m/s | |
Tlak: 1011hPa | |
Vlhkost: 85% | |
Oblačnost: 99% | |
Srážky [3h]: beze srážek |
22.12.2024 - Neděle
01:00
|
1,6°C
|
Vítr: 6.71m/s | |
Tlak: 1009hPa | |
Vlhkost: 85% | |
Oblačnost: 100% | |
Srážky [3h]: beze srážek |
3. den 9. 6. 2006, pátek Kaunas – Klaipéda – Kurská kosa (Neringa - Juodkranté, Pervalka, Preila, Nida) (vše LIT) Vstáváme v 6:00 a jdeme na snídani. Čekáme ve velké frontě u švédských stolů, protože hotel je zcela zaplněn turisty a všichni samozřejmě chtějí snídat co nejdříve. Proto také nevyrážíme v 7,45 ale až v 8:30. Předtím ještě čekáme, až se uvolní výtahy. Ze 4 výtahů jezdí totiž jenom 2. Ale jinak je hotel super. Vyjíždíme z Kaunasu směrem do Klaipédy, což je asi 250 km na...
Číst celý článek