Pobaltí a Petrohrad očima českého turisty – CESTA (část 2.) - předpověď počasí v destinaci
2.4.2025 - Středa
11:00
|
9,7°C
|
Vítr: 5.93m/s | |
Tlak: 1027hPa | |
Vlhkost: 57% | |
Oblačnost: bez mraků | |
Srážky [3h]: beze srážek |
14:00
|
11,4°C
|
Vítr: 6.53m/s | |
Tlak: 1027hPa | |
Vlhkost: 52% | |
Oblačnost: 2% | |
Srážky [3h]: beze srážek |
17:00
|
13,1°C
|
Vítr: 5.51m/s | |
Tlak: 1026hPa | |
Vlhkost: 54% | |
Oblačnost: 27% | |
Srážky [3h]: beze srážek |
20:00
|
11,3°C
|
Vítr: 4.23m/s | |
Tlak: 1025hPa | |
Vlhkost: 69% | |
Oblačnost: 20% | |
Srážky [3h]: beze srážek |
23:00
|
7,8°C
|
Vítr: 4.07m/s | |
Tlak: 1026hPa | |
Vlhkost: 83% | |
Oblačnost: 8% | |
Srážky [3h]: beze srážek |
3.4.2025 - Čtvrtek
02:00
|
5,1°C
|
Vítr: 3.03m/s | |
Tlak: 1026hPa | |
Vlhkost: 92% | |
Oblačnost: 9% | |
Srážky [3h]: beze srážek |
05:00
|
5,9°C
|
Vítr: 2.88m/s | |
Tlak: 1026hPa | |
Vlhkost: 94% | |
Oblačnost: 14% | |
Srážky [3h]: beze srážek |
08:00
|
8,3°C
|
Vítr: 3.52m/s | |
Tlak: 1027hPa | |
Vlhkost: 81% | |
Oblačnost: 16% | |
Srážky [3h]: beze srážek |
11:00
|
13,7°C
|
Vítr: 4.15m/s | |
Tlak: 1027hPa | |
Vlhkost: 55% | |
Oblačnost: 78% | |
Srážky [3h]: beze srážek |
14:00
|
16,7°C
|
Vítr: 4.55m/s | |
Tlak: 1025hPa | |
Vlhkost: 46% | |
Oblačnost: 58% | |
Srážky [3h]: beze srážek |
17:00
|
17,0°C
|
Vítr: 3.99m/s | |
Tlak: 1024hPa | |
Vlhkost: 48% | |
Oblačnost: 21% | |
Srážky [3h]: beze srážek |
20:00
|
11,8°C
|
Vítr: 3.69m/s | |
Tlak: 1024hPa | |
Vlhkost: 65% | |
Oblačnost: 53% | |
Srážky [3h]: beze srážek |
23:00
|
9,0°C
|
Vítr: 3.63m/s | |
Tlak: 1023hPa | |
Vlhkost: 73% | |
Oblačnost: 11% | |
Srážky [3h]: beze srážek |
4.4.2025 - Pátek
02:00
|
7,1°C
|
Vítr: 4.1m/s | |
Tlak: 1022hPa | |
Vlhkost: 77% | |
Oblačnost: 7% | |
Srážky [3h]: beze srážek |
05:00
|
6,6°C
|
Vítr: 5.03m/s | |
Tlak: 1020hPa | |
Vlhkost: 75% | |
Oblačnost: 4% | |
Srážky [3h]: beze srážek |
08:00
|
8,3°C
|
Vítr: 6.02m/s | |
Tlak: 1018hPa | |
Vlhkost: 74% | |
Oblačnost: 4% | |
Srážky [3h]: beze srážek |
11:00
|
11,1°C
|
Vítr: 5.2m/s | |
Tlak: 1017hPa | |
Vlhkost: 63% | |
Oblačnost: 79% | |
Srážky [3h]: beze srážek |
14:00
|
10,4°C
|
Vítr: 5.97m/s | |
Tlak: 1017hPa | |
Vlhkost: 47% | |
Oblačnost: 89% | |
Srážky [3h]: beze srážek |
17:00
|
9,8°C
|
Vítr: 6.2m/s | |
Tlak: 1015hPa | |
Vlhkost: 43% | |
Oblačnost: 61% | |
Srážky [3h]: beze srážek |
20:00
|
5,6°C
|
Vítr: 5.32m/s | |
Tlak: 1015hPa | |
Vlhkost: 52% | |
Oblačnost: 32% | |
Srážky [3h]: beze srážek |
23:00
|
2,6°C
|
Vítr: 5.81m/s | |
Tlak: 1015hPa | |
Vlhkost: 64% | |
Oblačnost: 3% | |
Srážky [3h]: beze srážek |
5.4.2025 - Sobota
02:00
|
0,4°C
|
Vítr: 5.88m/s | |
Tlak: 1013hPa | |
Vlhkost: 67% | |
Oblačnost: 5% | |
Srážky [3h]: beze srážek |
05:00
|
0,1°C
|
Vítr: 7.48m/s | |
Tlak: 1012hPa | |
Vlhkost: 75% | |
Oblačnost: 42% | |
Srážky [3h]: beze srážek |
08:00
|
0,3°C
|
Vítr: 9.44m/s | |
Tlak: 1013hPa | |
Vlhkost: 50% | |
Oblačnost: 63% | |
Srážky [3h]: beze srážek |
11:00
|
2,2°C
|
Vítr: 9.07m/s | |
Tlak: 1013hPa | |
Vlhkost: 38% | |
Oblačnost: 5% | |
Srážky [3h]: beze srážek |
14:00
|
2,4°C
|
Vítr: 8.7m/s | |
Tlak: 1014hPa | |
Vlhkost: 38% | |
Oblačnost: 53% | |
Srážky [3h]: beze srážek |
17:00
|
1,3°C
|
Vítr: 8.87m/s | |
Tlak: 1015hPa | |
Vlhkost: 45% | |
Oblačnost: 100% | |
Srážky [3h]: 0,10 mm |
20:00
|
-1,1°C
|
Vítr: 7.37m/s | |
Tlak: 1017hPa | |
Vlhkost: 51% | |
Oblačnost: 99% | |
Srážky [3h]: beze srážek |
23:00
|
-2,2°C
|
Vítr: 7.45m/s | |
Tlak: 1019hPa | |
Vlhkost: 52% | |
Oblačnost: 7% | |
Srážky [3h]: beze srážek |
6.4.2025 - Neděle
02:00
|
-2,9°C
|
Vítr: 7.36m/s | |
Tlak: 1020hPa | |
Vlhkost: 51% | |
Oblačnost: 7% | |
Srážky [3h]: beze srážek |

3. den 9. 6. 2006, pátek Kaunas – Klaipéda – Kurská kosa (Neringa - Juodkranté, Pervalka, Preila, Nida) (vše LIT) Vstáváme v 6:00 a jdeme na snídani. Čekáme ve velké frontě u švédských stolů, protože hotel je zcela zaplněn turisty a všichni samozřejmě chtějí snídat co nejdříve. Proto také nevyrážíme v 7,45 ale až v 8:30. Předtím ještě čekáme, až se uvolní výtahy. Ze 4 výtahů jezdí totiž jenom 2. Ale jinak je hotel super. Vyjíždíme z Kaunasu směrem do Klaipédy, což je asi 250 km na...
Číst celý článek