Doprava na Kypru - předpověď počasí v destinaci
22.2.2025 - Sobota
19:00
|
5,5°C
|
Vítr: 12.17m/s | |
Tlak: 1023hPa | |
Vlhkost: 40% | |
Oblačnost: 99% | |
Srážky [3h]: beze srážek |
22:00
|
4,7°C
|
Vítr: 12.5m/s | |
Tlak: 1024hPa | |
Vlhkost: 42% | |
Oblačnost: 95% | |
Srážky [3h]: beze srážek |
23.2.2025 - Neděle
01:00
|
3,8°C
|
Vítr: 9.68m/s | |
Tlak: 1026hPa | |
Vlhkost: 43% | |
Oblačnost: 59% | |
Srážky [3h]: beze srážek |
04:00
|
3,5°C
|
Vítr: 7.84m/s | |
Tlak: 1026hPa | |
Vlhkost: 43% | |
Oblačnost: bez mraků | |
Srážky [3h]: beze srážek |
07:00
|
4,7°C
|
Vítr: 9.57m/s | |
Tlak: 1027hPa | |
Vlhkost: 43% | |
Oblačnost: bez mraků | |
Srážky [3h]: beze srážek |
10:00
|
6,3°C
|
Vítr: 9.12m/s | |
Tlak: 1028hPa | |
Vlhkost: 38% | |
Oblačnost: 3% | |
Srážky [3h]: beze srážek |
13:00
|
7,2°C
|
Vítr: 7.4m/s | |
Tlak: 1026hPa | |
Vlhkost: 37% | |
Oblačnost: 33% | |
Srážky [3h]: beze srážek |
16:00
|
4,6°C
|
Vítr: 1.95m/s | |
Tlak: 1027hPa | |
Vlhkost: 64% | |
Oblačnost: 100% | |
Srážky [3h]: beze srážek |
19:00
|
4,4°C
|
Vítr: 0.71m/s | |
Tlak: 1027hPa | |
Vlhkost: 55% | |
Oblačnost: 100% | |
Srážky [3h]: beze srážek |
22:00
|
4,5°C
|
Vítr: 6.6m/s | |
Tlak: 1028hPa | |
Vlhkost: 51% | |
Oblačnost: 93% | |
Srážky [3h]: beze srážek |
24.2.2025 - Pondělí
01:00
|
3,7°C
|
Vítr: 9.17m/s | |
Tlak: 1027hPa | |
Vlhkost: 45% | |
Oblačnost: 80% | |
Srážky [3h]: beze srážek |
04:00
|
3,7°C
|
Vítr: 9.28m/s | |
Tlak: 1027hPa | |
Vlhkost: 43% | |
Oblačnost: 14% | |
Srážky [3h]: beze srážek |
07:00
|
5,2°C
|
Vítr: 9.73m/s | |
Tlak: 1029hPa | |
Vlhkost: 39% | |
Oblačnost: 7% | |
Srážky [3h]: beze srážek |
10:00
|
6,9°C
|
Vítr: 9.47m/s | |
Tlak: 1029hPa | |
Vlhkost: 34% | |
Oblačnost: bez mraků | |
Srážky [3h]: beze srážek |
13:00
|
8,0°C
|
Vítr: 7.9m/s | |
Tlak: 1028hPa | |
Vlhkost: 34% | |
Oblačnost: 1% | |
Srážky [3h]: beze srážek |
16:00
|
7,6°C
|
Vítr: 3.67m/s | |
Tlak: 1028hPa | |
Vlhkost: 35% | |
Oblačnost: 6% | |
Srážky [3h]: beze srážek |
19:00
|
5,8°C
|
Vítr: 1.78m/s | |
Tlak: 1029hPa | |
Vlhkost: 39% | |
Oblačnost: 10% | |
Srážky [3h]: beze srážek |
22:00
|
5,4°C
|
Vítr: 2.54m/s | |
Tlak: 1029hPa | |
Vlhkost: 46% | |
Oblačnost: 5% | |
Srážky [3h]: beze srážek |
25.2.2025 - Úterý
01:00
|
5,0°C
|
Vítr: 2.99m/s | |
Tlak: 1029hPa | |
Vlhkost: 51% | |
Oblačnost: 7% | |
Srážky [3h]: beze srážek |
04:00
|
5,2°C
|
Vítr: 2.47m/s | |
Tlak: 1028hPa | |
Vlhkost: 46% | |
Oblačnost: 59% | |
Srážky [3h]: beze srážek |
07:00
|
6,9°C
|
Vítr: 1.73m/s | |
Tlak: 1029hPa | |
Vlhkost: 39% | |
Oblačnost: 79% | |
Srážky [3h]: beze srážek |
10:00
|
8,4°C
|
Vítr: 2.09m/s | |
Tlak: 1029hPa | |
Vlhkost: 41% | |
Oblačnost: 82% | |
Srážky [3h]: beze srážek |
13:00
|
9,2°C
|
Vítr: 4.89m/s | |
Tlak: 1026hPa | |
Vlhkost: 49% | |
Oblačnost: 51% | |
Srážky [3h]: beze srážek |
16:00
|
9,3°C
|
Vítr: 2.51m/s | |
Tlak: 1025hPa | |
Vlhkost: 52% | |
Oblačnost: 70% | |
Srážky [3h]: beze srážek |
19:00
|
8,0°C
|
Vítr: 2.21m/s | |
Tlak: 1025hPa | |
Vlhkost: 52% | |
Oblačnost: 70% | |
Srážky [3h]: beze srážek |
22:00
|
7,2°C
|
Vítr: 2.99m/s | |
Tlak: 1025hPa | |
Vlhkost: 54% | |
Oblačnost: 14% | |
Srážky [3h]: beze srážek |
26.2.2025 - Středa
01:00
|
6,8°C
|
Vítr: 3.3m/s | |
Tlak: 1023hPa | |
Vlhkost: 57% | |
Oblačnost: 10% | |
Srážky [3h]: beze srážek |
04:00
|
6,6°C
|
Vítr: 3.03m/s | |
Tlak: 1023hPa | |
Vlhkost: 58% | |
Oblačnost: 7% | |
Srážky [3h]: beze srážek |
07:00
|
8,4°C
|
Vítr: 1.46m/s | |
Tlak: 1024hPa | |
Vlhkost: 53% | |
Oblačnost: 5% | |
Srážky [3h]: beze srážek |

Kypr je díky své poloze ve Středozemním moři, teplému podnebí a čistému moři oblíbeným cílem turistů. Vzhledem k tomu, že Kypr je ostrov, tak nejčastějším způsobem dopravy je letadlo. Nejvýznamnější letiště je poblíž Larnaky a druhé letiště se nachází poblíž Pafosu. Kypr je poměrně malý, takže vzdálenost mezi oběma letišti není příliš velká a autem ji překonáte po dálnici za jednu hodinu. Samozřejmě je možné se na Kypr dostat i trajektem, ale tento způsob dopravy asi nebude příliš mnoho...
Číst celý článek