Norsko stopem – kapitola 2 - předpověď počasí v destinaci
15.10.2025 - Středa
11:00
|
7,4°C
|
Vítr: 2.27m/s | |
Tlak: 1023hPa | |
Vlhkost: 89% | |
Oblačnost: 100% | |
Srážky [3h]: beze srážek |
14:00
|
8,7°C
|
Vítr: 2.43m/s | |
Tlak: 1022hPa | |
Vlhkost: 86% | |
Oblačnost: 99% | |
Srážky [3h]: beze srážek |
17:00
|
10,1°C
|
Vítr: 2.46m/s | |
Tlak: 1022hPa | |
Vlhkost: 86% | |
Oblačnost: 86% | |
Srážky [3h]: beze srážek |
20:00
|
7,3°C
|
Vítr: 2.39m/s | |
Tlak: 1022hPa | |
Vlhkost: 96% | |
Oblačnost: 78% | |
Srážky [3h]: beze srážek |
23:00
|
7,1°C
|
Vítr: 2.25m/s | |
Tlak: 1022hPa | |
Vlhkost: 93% | |
Oblačnost: 90% | |
Srážky [3h]: beze srážek |
16.10.2025 - Čtvrtek
02:00
|
7,1°C
|
Vítr: 2.62m/s | |
Tlak: 1020hPa | |
Vlhkost: 99% | |
Oblačnost: 95% | |
Srážky [3h]: beze srážek |
05:00
|
7,2°C
|
Vítr: 2.52m/s | |
Tlak: 1018hPa | |
Vlhkost: 99% | |
Oblačnost: 100% | |
Srážky [3h]: beze srážek |
08:00
|
6,8°C
|
Vítr: 2.69m/s | |
Tlak: 1018hPa | |
Vlhkost: 98% | |
Oblačnost: 100% | |
Srážky [3h]: 0,12 mm |
11:00
|
7,2°C
|
Vítr: 2.56m/s | |
Tlak: 1018hPa | |
Vlhkost: 95% | |
Oblačnost: 98% | |
Srážky [3h]: 0,24 mm |
14:00
|
7,2°C
|
Vítr: 2.88m/s | |
Tlak: 1018hPa | |
Vlhkost: 78% | |
Oblačnost: 99% | |
Srážky [3h]: 0,13 mm |
17:00
|
6,5°C
|
Vítr: 2.45m/s | |
Tlak: 1018hPa | |
Vlhkost: 71% | |
Oblačnost: 97% | |
Srážky [3h]: beze srážek |
20:00
|
3,2°C
|
Vítr: 1.74m/s | |
Tlak: 1021hPa | |
Vlhkost: 90% | |
Oblačnost: 58% | |
Srážky [3h]: beze srážek |
23:00
|
2,8°C
|
Vítr: 1.61m/s | |
Tlak: 1021hPa | |
Vlhkost: 88% | |
Oblačnost: 52% | |
Srážky [3h]: beze srážek |
17.10.2025 - Pátek
02:00
|
2,2°C
|
Vítr: 1.82m/s | |
Tlak: 1021hPa | |
Vlhkost: 87% | |
Oblačnost: 62% | |
Srážky [3h]: beze srážek |
05:00
|
1,7°C
|
Vítr: 1.96m/s | |
Tlak: 1021hPa | |
Vlhkost: 86% | |
Oblačnost: 55% | |
Srážky [3h]: beze srážek |
08:00
|
1,5°C
|
Vítr: 2.84m/s | |
Tlak: 1022hPa | |
Vlhkost: 83% | |
Oblačnost: 59% | |
Srážky [3h]: beze srážek |
11:00
|
2,9°C
|
Vítr: 2.4m/s | |
Tlak: 1023hPa | |
Vlhkost: 64% | |
Oblačnost: 7% | |
Srážky [3h]: beze srážek |
14:00
|
5,6°C
|
Vítr: 0.5m/s | |
Tlak: 1023hPa | |
Vlhkost: 42% | |
Oblačnost: 4% | |
Srážky [3h]: beze srážek |
17:00
|
4,2°C
|
Vítr: 1.46m/s | |
Tlak: 1024hPa | |
Vlhkost: 49% | |
Oblačnost: 1% | |
Srážky [3h]: beze srážek |
20:00
|
0,5°C
|
Vítr: 0.65m/s | |
Tlak: 1027hPa | |
Vlhkost: 65% | |
Oblačnost: 8% | |
Srážky [3h]: beze srážek |
23:00
|
0,5°C
|
Vítr: 1.36m/s | |
Tlak: 1027hPa | |
Vlhkost: 69% | |
Oblačnost: 44% | |
Srážky [3h]: beze srážek |
18.10.2025 - Sobota
02:00
|
0,6°C
|
Vítr: 1.62m/s | |
Tlak: 1028hPa | |
Vlhkost: 74% | |
Oblačnost: 45% | |
Srážky [3h]: beze srážek |
05:00
|
-0,3°C
|
Vítr: 1.27m/s | |
Tlak: 1028hPa | |
Vlhkost: 80% | |
Oblačnost: 95% | |
Srážky [3h]: beze srážek |
08:00
|
-1,1°C
|
Vítr: 0.85m/s | |
Tlak: 1028hPa | |
Vlhkost: 83% | |
Oblačnost: 69% | |
Srážky [3h]: beze srážek |
11:00
|
2,1°C
|
Vítr: 1.37m/s | |
Tlak: 1027hPa | |
Vlhkost: 77% | |
Oblačnost: 22% | |
Srážky [3h]: beze srážek |
14:00
|
3,6°C
|
Vítr: 1.74m/s | |
Tlak: 1026hPa | |
Vlhkost: 70% | |
Oblačnost: 25% | |
Srážky [3h]: beze srážek |
17:00
|
2,6°C
|
Vítr: 1.42m/s | |
Tlak: 1025hPa | |
Vlhkost: 74% | |
Oblačnost: 81% | |
Srážky [3h]: beze srážek |
20:00
|
-0,1°C
|
Vítr: 1.03m/s | |
Tlak: 1025hPa | |
Vlhkost: 85% | |
Oblačnost: 60% | |
Srážky [3h]: beze srážek |
23:00
|
0,4°C
|
Vítr: 0.57m/s | |
Tlak: 1024hPa | |
Vlhkost: 77% | |
Oblačnost: 14% | |
Srážky [3h]: beze srážek |
19.10.2025 - Neděle
02:00
|
0,5°C
|
Vítr: 0.64m/s | |
Tlak: 1023hPa | |
Vlhkost: 74% | |
Oblačnost: 10% | |
Srážky [3h]: beze srážek |

4.den – 4.8.2005 Celou noc pršelo a byla strašná zima, spala jsem bez ponožek, tak mne zábly nohy a musela jsem si v noci obléct i svetr. Ráno jsem se donutila i do těch ponožek, protože byla fakt zima. Pospali jsme si asi do 9 a začali jsme balit stan.Byl celej mokrej, jak pršelo. Vyrazili jsme na silnici, ze které jsme včera přišli a vydali se směrem na Rauland a tam jsme řešili, kam dál. Zvolili jsme si kratší variantu k silnici E134, a to do Åmotu. Celou cestu jsme zatím šli pěšky, bylo...
Číst celý článek