Baťův kanál nabízí netradiční možnost, jak poznat kraj východní Moravy - předpověď počasí v destinaci
16.9.2025 - Úterý
17:00
|
18,0°C
|
Vítr: 4.04m/s | |
Tlak: 1019hPa | |
Vlhkost: 66% | |
Oblačnost: 29% | |
Srážky [3h]: beze srážek |
20:00
|
16,6°C
|
Vítr: 1.32m/s | |
Tlak: 1019hPa | |
Vlhkost: 67% | |
Oblačnost: 56% | |
Srážky [3h]: beze srážek |
23:00
|
13,8°C
|
Vítr: 1.55m/s | |
Tlak: 1020hPa | |
Vlhkost: 70% | |
Oblačnost: 88% | |
Srážky [3h]: beze srážek |
17.9.2025 - Středa
02:00
|
11,5°C
|
Vítr: 2.72m/s | |
Tlak: 1021hPa | |
Vlhkost: 80% | |
Oblačnost: 51% | |
Srážky [3h]: beze srážek |
05:00
|
9,4°C
|
Vítr: 2.38m/s | |
Tlak: 1021hPa | |
Vlhkost: 86% | |
Oblačnost: 8% | |
Srážky [3h]: beze srážek |
08:00
|
11,3°C
|
Vítr: 2.87m/s | |
Tlak: 1022hPa | |
Vlhkost: 78% | |
Oblačnost: 19% | |
Srážky [3h]: beze srážek |
11:00
|
16,5°C
|
Vítr: 5.64m/s | |
Tlak: 1022hPa | |
Vlhkost: 59% | |
Oblačnost: 76% | |
Srážky [3h]: beze srážek |
14:00
|
18,5°C
|
Vítr: 5.65m/s | |
Tlak: 1021hPa | |
Vlhkost: 48% | |
Oblačnost: 74% | |
Srážky [3h]: 0,62 mm |
17:00
|
17,6°C
|
Vítr: 4.58m/s | |
Tlak: 1022hPa | |
Vlhkost: 52% | |
Oblačnost: 97% | |
Srážky [3h]: beze srážek |
20:00
|
12,5°C
|
Vítr: 1.23m/s | |
Tlak: 1023hPa | |
Vlhkost: 70% | |
Oblačnost: 66% | |
Srážky [3h]: beze srážek |
23:00
|
13,3°C
|
Vítr: 0.53m/s | |
Tlak: 1025hPa | |
Vlhkost: 65% | |
Oblačnost: 58% | |
Srážky [3h]: beze srážek |
18.9.2025 - Čtvrtek
02:00
|
10,5°C
|
Vítr: 0.73m/s | |
Tlak: 1025hPa | |
Vlhkost: 75% | |
Oblačnost: 40% | |
Srážky [3h]: beze srážek |
05:00
|
9,7°C
|
Vítr: 0.91m/s | |
Tlak: 1026hPa | |
Vlhkost: 78% | |
Oblačnost: 17% | |
Srážky [3h]: beze srážek |
08:00
|
12,0°C
|
Vítr: 1.15m/s | |
Tlak: 1026hPa | |
Vlhkost: 71% | |
Oblačnost: 30% | |
Srážky [3h]: beze srážek |
11:00
|
17,4°C
|
Vítr: 2.49m/s | |
Tlak: 1026hPa | |
Vlhkost: 58% | |
Oblačnost: 49% | |
Srážky [3h]: beze srážek |
14:00
|
19,5°C
|
Vítr: 3.89m/s | |
Tlak: 1026hPa | |
Vlhkost: 53% | |
Oblačnost: 45% | |
Srážky [3h]: beze srážek |
17:00
|
18,1°C
|
Vítr: 2.54m/s | |
Tlak: 1026hPa | |
Vlhkost: 61% | |
Oblačnost: 61% | |
Srážky [3h]: beze srážek |
20:00
|
14,6°C
|
Vítr: 0.95m/s | |
Tlak: 1026hPa | |
Vlhkost: 73% | |
Oblačnost: 38% | |
Srážky [3h]: beze srážek |
23:00
|
13,8°C
|
Vítr: 0.41m/s | |
Tlak: 1027hPa | |
Vlhkost: 77% | |
Oblačnost: bez mraků | |
Srážky [3h]: beze srážek |
19.9.2025 - Pátek
02:00
|
13,2°C
|
Vítr: 0.52m/s | |
Tlak: 1028hPa | |
Vlhkost: 79% | |
Oblačnost: bez mraků | |
Srážky [3h]: beze srážek |
05:00
|
12,7°C
|
Vítr: 0.59m/s | |
Tlak: 1028hPa | |
Vlhkost: 82% | |
Oblačnost: bez mraků | |
Srážky [3h]: beze srážek |
08:00
|
15,1°C
|
Vítr: 0.1m/s | |
Tlak: 1028hPa | |
Vlhkost: 74% | |
Oblačnost: bez mraků | |
Srážky [3h]: beze srážek |
11:00
|
20,9°C
|
Vítr: 1.52m/s | |
Tlak: 1029hPa | |
Vlhkost: 57% | |
Oblačnost: bez mraků | |
Srážky [3h]: beze srážek |
14:00
|
24,3°C
|
Vítr: 1.64m/s | |
Tlak: 1028hPa | |
Vlhkost: 49% | |
Oblačnost: 3% | |
Srážky [3h]: beze srážek |
17:00
|
24,9°C
|
Vítr: 1.06m/s | |
Tlak: 1027hPa | |
Vlhkost: 49% | |
Oblačnost: 2% | |
Srážky [3h]: beze srážek |
20:00
|
18,7°C
|
Vítr: 1.67m/s | |
Tlak: 1027hPa | |
Vlhkost: 70% | |
Oblačnost: 1% | |
Srážky [3h]: beze srážek |
23:00
|
17,2°C
|
Vítr: 1.97m/s | |
Tlak: 1027hPa | |
Vlhkost: 75% | |
Oblačnost: 6% | |
Srážky [3h]: beze srážek |
20.9.2025 - Sobota
02:00
|
16,3°C
|
Vítr: 2.46m/s | |
Tlak: 1027hPa | |
Vlhkost: 77% | |
Oblačnost: 5% | |
Srážky [3h]: beze srážek |
05:00
|
15,5°C
|
Vítr: 2.77m/s | |
Tlak: 1026hPa | |
Vlhkost: 82% | |
Oblačnost: 3% | |
Srážky [3h]: beze srážek |
08:00
|
17,6°C
|
Vítr: 3.97m/s | |
Tlak: 1025hPa | |
Vlhkost: 74% | |
Oblačnost: 2% | |
Srážky [3h]: beze srážek |

Pobyt na vodě má své nezaměnitelné kouzlo. Pokud chcete strávit nějaký čas na lodi, nemusíte vyrážet na říční plavbu do zahraničí, příležitost k tomu je i u nás – na moravském plavebním a zálohovém kanálu Otrokovice–Rohatec, který je známý jako Baťův kanál. Vznik a historie Po rozvoji obuvnického průmyslu ve dvacátých letech minulého století se Tomáš Baťa potýkal s nákladnou dopravou výrobků do světové obchodní sítě. Nejlevnější byla lodní doprava, proto se stal jejím propagátorem. V roce...
Číst celý článek