Baťův kanál nabízí netradiční možnost, jak poznat kraj východní Moravy - předpověď počasí v destinaci
21.11.2024 - Čtvrtek
16:00
|
3,7°C
|
Vítr: 3.84m/s | |
Tlak: 1003hPa | |
Vlhkost: 63% | |
Oblačnost: 76% | |
Srážky [3h]: beze srážek |
19:00
|
2,6°C
|
Vítr: 5.58m/s | |
Tlak: 1001hPa | |
Vlhkost: 65% | |
Oblačnost: 84% | |
Srážky [3h]: beze srážek |
22:00
|
0,6°C
|
Vítr: 10.32m/s | |
Tlak: 996hPa | |
Vlhkost: 94% | |
Oblačnost: 100% | |
Srážky [3h]: beze srážek |
22.11.2024 - Pátek
01:00
|
0,0°C
|
Vítr: 8m/s | |
Tlak: 993hPa | |
Vlhkost: 94% | |
Oblačnost: 100% | |
Srážky [3h]: beze srážek |
04:00
|
0,2°C
|
Vítr: 5.83m/s | |
Tlak: 993hPa | |
Vlhkost: 89% | |
Oblačnost: 100% | |
Srážky [3h]: beze srážek |
07:00
|
0,0°C
|
Vítr: 0.86m/s | |
Tlak: 998hPa | |
Vlhkost: 98% | |
Oblačnost: 100% | |
Srážky [3h]: beze srážek |
10:00
|
1,4°C
|
Vítr: 4.15m/s | |
Tlak: 1001hPa | |
Vlhkost: 83% | |
Oblačnost: 99% | |
Srážky [3h]: beze srážek |
13:00
|
2,2°C
|
Vítr: 4.58m/s | |
Tlak: 1003hPa | |
Vlhkost: 78% | |
Oblačnost: 89% | |
Srážky [3h]: beze srážek |
16:00
|
-0,1°C
|
Vítr: 2.83m/s | |
Tlak: 1006hPa | |
Vlhkost: 85% | |
Oblačnost: 96% | |
Srážky [3h]: beze srážek |
19:00
|
-2,3°C
|
Vítr: 2.94m/s | |
Tlak: 1010hPa | |
Vlhkost: 88% | |
Oblačnost: 65% | |
Srážky [3h]: beze srážek |
22:00
|
-2,0°C
|
Vítr: 2.49m/s | |
Tlak: 1012hPa | |
Vlhkost: 88% | |
Oblačnost: 78% | |
Srážky [3h]: beze srážek |
23.11.2024 - Sobota
01:00
|
-0,4°C
|
Vítr: 3.46m/s | |
Tlak: 1014hPa | |
Vlhkost: 84% | |
Oblačnost: 93% | |
Srážky [3h]: beze srážek |
04:00
|
-1,4°C
|
Vítr: 3.52m/s | |
Tlak: 1016hPa | |
Vlhkost: 86% | |
Oblačnost: 76% | |
Srážky [3h]: beze srážek |
07:00
|
0,9°C
|
Vítr: 6.37m/s | |
Tlak: 1018hPa | |
Vlhkost: 95% | |
Oblačnost: 88% | |
Srážky [3h]: beze srážek |
10:00
|
2,6°C
|
Vítr: 6.8m/s | |
Tlak: 1023hPa | |
Vlhkost: 78% | |
Oblačnost: 94% | |
Srážky [3h]: beze srážek |
13:00
|
3,7°C
|
Vítr: 5.13m/s | |
Tlak: 1025hPa | |
Vlhkost: 77% | |
Oblačnost: 60% | |
Srážky [3h]: beze srážek |
16:00
|
0,4°C
|
Vítr: 1.2m/s | |
Tlak: 1027hPa | |
Vlhkost: 85% | |
Oblačnost: 3% | |
Srážky [3h]: beze srážek |
19:00
|
-0,6°C
|
Vítr: 1.51m/s | |
Tlak: 1029hPa | |
Vlhkost: 86% | |
Oblačnost: 20% | |
Srážky [3h]: beze srážek |
22:00
|
-1,1°C
|
Vítr: 1.83m/s | |
Tlak: 1030hPa | |
Vlhkost: 87% | |
Oblačnost: 100% | |
Srážky [3h]: beze srážek |
24.11.2024 - Neděle
01:00
|
-0,5°C
|
Vítr: 3.83m/s | |
Tlak: 1028hPa | |
Vlhkost: 81% | |
Oblačnost: 75% | |
Srážky [3h]: beze srážek |
04:00
|
0,5°C
|
Vítr: 5.3m/s | |
Tlak: 1027hPa | |
Vlhkost: 77% | |
Oblačnost: 68% | |
Srážky [3h]: beze srážek |
07:00
|
-0,2°C
|
Vítr: 4.35m/s | |
Tlak: 1027hPa | |
Vlhkost: 80% | |
Oblačnost: 80% | |
Srážky [3h]: beze srážek |
10:00
|
2,1°C
|
Vítr: 4.61m/s | |
Tlak: 1027hPa | |
Vlhkost: 74% | |
Oblačnost: 100% | |
Srážky [3h]: beze srážek |
13:00
|
1,9°C
|
Vítr: 4.35m/s | |
Tlak: 1027hPa | |
Vlhkost: 81% | |
Oblačnost: 100% | |
Srážky [3h]: beze srážek |
16:00
|
1,6°C
|
Vítr: 2.99m/s | |
Tlak: 1028hPa | |
Vlhkost: 84% | |
Oblačnost: 100% | |
Srážky [3h]: beze srážek |
19:00
|
2,1°C
|
Vítr: 2.21m/s | |
Tlak: 1027hPa | |
Vlhkost: 83% | |
Oblačnost: 100% | |
Srážky [3h]: beze srážek |
22:00
|
1,2°C
|
Vítr: 1.93m/s | |
Tlak: 1027hPa | |
Vlhkost: 85% | |
Oblačnost: 99% | |
Srážky [3h]: beze srážek |
25.11.2024 - Pondělí
01:00
|
0,4°C
|
Vítr: 1.91m/s | |
Tlak: 1027hPa | |
Vlhkost: 86% | |
Oblačnost: 95% | |
Srážky [3h]: beze srážek |
04:00
|
0,6°C
|
Vítr: 1.9m/s | |
Tlak: 1026hPa | |
Vlhkost: 85% | |
Oblačnost: 91% | |
Srážky [3h]: beze srážek |
07:00
|
1,0°C
|
Vítr: 2.2m/s | |
Tlak: 1025hPa | |
Vlhkost: 82% | |
Oblačnost: 80% | |
Srážky [3h]: beze srážek |
Pobyt na vodě má své nezaměnitelné kouzlo. Pokud chcete strávit nějaký čas na lodi, nemusíte vyrážet na říční plavbu do zahraničí, příležitost k tomu je i u nás – na moravském plavebním a zálohovém kanálu Otrokovice–Rohatec, který je známý jako Baťův kanál. Vznik a historie Po rozvoji obuvnického průmyslu ve dvacátých letech minulého století se Tomáš Baťa potýkal s nákladnou dopravou výrobků do světové obchodní sítě. Nejlevnější byla lodní doprava, proto se stal jejím propagátorem. V roce...
Číst celý článek